آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

بهترین هدیه ی زندگی مامان و بابا

بعد از یه غیبت طولانی

1393/1/23 15:53
نویسنده : سیمین
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممم بعد از یه مدت طولانی

خیلی روزا دلم هوای وبلاگتو میکنه که مثل گذشته بیام و لحظه لحظه ت رو بنویسم اما متاسفانه هنوز نت نداریم خونمون و هر وقت بخوام نمیتونم بیام

امروز اخرای ماه فروردین سال 93 هستش و سال هم در کنار عزیزای دلم نو شد با یه عالمه خاطره های خوب

حرف خیلیییییی دارم اما یادم نیسسسس عکساتو میذارم و میگم برات

فقط در حال انجام گرفتن از بوشک هستم ولی هیچ علاقه ای نداری فقط روز اول همکاری کردی الان دیگهه بوشکت نمی کنم تا بالاخره یاد بگیریقلب

 


سرگرمی روزا تو خونه همهرو دور هم جمع می کنی و مشغول بازی میشی

 

 

 

 

سال قبل اصلا برف بازی دوس نداشتی اما امسال عاشق برف شدی و کلی برف بازی کردی و تو برفا غلت میزدی

 

 

 

 

تو شخصیت های کارتن عاشق باب اسفنجی هستی

نزدیک عید که رفته بودیم هایپر برای خرید کنار مجموعه بازی سفره هفت سین گذاشته بودند و باب اسفنجی هم مث همیشه اونجا بود و ازش خواهش کردیم که کنار هفت سین با تو و پدر عکس بندازه

 

 

 

 

شب چهارشنبه سوری و اتیش بازی البته بی خطر

سه چرخه رو هم مامان جون شب چهارشنبه سوری بهت عیدی داد

 

 

 

سفره هفت سین امسالمون و دخمل گلم دقایقی قبل از سال تحویل

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکسای سفرهای نوروزمووووون

چند روز اول رفتیم انتالیا و از دهم فروردین تا پانزدهم هم تبریز و هر دو سفر واقعااااااااا عالی بود و خوش گذشت و یه عالمکه هم لباس خوشگل خریدم برااات البته برای سال بعدت برای امسال خیبلی خرید کرده بودم برات

 

 

چند روز پیش یه کم حالم خوب نبود  و طبق هر روز نتونستم باهاتون بیام بیرون تو هم با بابا رفتی و بعد از اومدن این شاخه گل خوشگل رو بهم دادی و بهم گفتی دوستت داررم به سفارش پدرماچقلب

 

 

تعطیلات اخر هفته و تهران گردی

 

 

 

عروسی دیشب با دیانا و سپهر

 

 


به امید اینکههههههه زود به زود بیام

عاشقتمممممممممممممممممممممممممممقلب


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عشق مشکی یواش
5 اردیبهشت 93 6:39
سلام چرا جواب رو ندادی دختر بد وی من خوبم برای همین براتون آرزو میکنم که همیشه دلتون شاد و لبتون خندون باشه
عشق مشکی یواش
12 اردیبهشت 93 6:46
سلام دیشب شب آرزوها بود من از خدا زندگی شاد رو برای شما خواستم امیدوارم همیشه شاد باشین