آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

بهترین هدیه ی زندگی مامان و بابا

16 ماهگی یه فرشته

1392/2/7 15:48
نویسنده : سیمین
257 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی فردا 16 ماهه میشههههههههه الهی فدات بشم عزیزم

دیروز که داشتی بدو بدو میکردی برای خودت و میخندیدی و خوشحال بودی یاد روزهای اول تولدت افتادم باورم نمیشه دختر نازم کوچولوی مهربونم انقدر بزرگ شده باشه 

آدرینای عزیزم نمیدونی که مامان چقدر دوست داره و بهت وابسته س دخترم حتی دلم نمیخواد یه لحظه ازم دور باشی

سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه روز مادر و منم بالاخره مامان شدمممم و این برام بهترین کادو

اولین باری که تو جوجو اومدی تو دل مامان و رفتم سونوگرافی و دکتر گفت نی نی تون سالمه و قلبش هم میزنه دقیقا روز مادر بود

واااااااای که چه روزی بود تو آسمونا بودم یکی اومده بود تو وجودم تا برای همیشههههه کنارم باشه مال خودم باشه

چند روز پیش برای چکاپ 16 ماهگی بردمت پیش دکترت که گفت همه چی شکر خدا عالی و نرماله و هر بار میریم پیش دکتر بهت یه کتاب جایزه میده

قد 16 ماهگی=79

وزن 16 ماهگی=12500

اینم بگم:مامان و بابا رو خیلی وقته که یاد گرفتی اما زیاد نمیگفتی اما این روزا  همش به بابا جون میگی بابایییییی و به من و مامان جونم میگی ماماییی و چون برات هر روز شعر حسنی رو میذارم وقتی میگم حسنی رو برات بذارم تو هم میگی حدنی عزیزمممممممممممم

این عکسا رو هم هفته پیش با بابا جون رفته بودیم اتیشگاه ازتون گرفتم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)