آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

بهترین هدیه ی زندگی مامان و بابا

خاطرات یه فرشته

1391/12/7 14:18
نویسنده : سیمین
256 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم بالاخره دست از تنبلی برداشتم و برای تو گلم وبلاگ درست کردم تا بتونم اینجا خاطراتت رو ثبت کنم تا روزی بخونی و بدونی که مامان و بابا چقدر عاشقت هستن 

الان که دارم برات می نویسم داری با گوشی صحبت می کنی و با مخاطبت که نمیدونم کی هست دعوامیکنیخنده

تو این 1 سال و 1 ماه و 26 روز که از عمر تو گل نازم میگذره من بهترین و زیباترین حس دنیا رو داشتم و دارم و با وجودت عشققققققققققققق میکنم مامانی

 

این روزها خیلی خیلی شیرین و بامزه شدی عزیز دلم دیگه کمتر 4 دست و پا میری و خیلی دوست داری راه بری عروسکت رو بغل میکنی و شروع میکنی به راه رفتن ههههه خیلی هم دوس داری موقع راه رفتن برقصی و رقصت هم خیلییی خوبه مامان قربونت بشه عزیزمممممم

 

الان باید برم چون شب با دوستای کوچولوت و مامان و باباهاشون قرار شام داریم تو یه فرصت بهتر میام برات کلییییییی حرف دارم بووووس 

 

 

 

 اینم یه عکس که چند روز پیش ارت گرفتم

 

اینم یه عکس از چند روز پیش که ازت انداختم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیدا مامان برسام
4 اسفند 91 16:19
ای جانم مبارکههههههههه قلبون دخمل خوشگلم برم با این وبلاگششششش