آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

بهترین هدیه ی زندگی مامان و بابا

19 ماهگی و 8 مرداد!!!!!!!!!!!

1392/5/12 12:00
نویسنده : سیمین
454 بازدید
اشتراک گذاری

جوجوی کوچولو و خوشگلمون 19 ماهه شد هورااااااااااااااماچماچ

مبارک عزیزممممم همیشه سرزنده باشی و خندون.

عزیز مامان نوزدهمین ماه ورود به زندگیت مصادف شد با ششمین سالگرد ازدواج من و بابا جونی که باعث شده الان یه فرشته در کنارمون داشته باشیم.

خدا را سپاس بابت این همه خوبی............

شب تولد 19 ماهگیت و سالگرد ازدواج ما رفتیم خونه خاله سحر و خیلی هم زحمت کشیده بود و من ازش خواسته بودم کیک هم بگیره تا دور هم یه شادی کوچولو داشته باشیم.

جیگر مامان هم که عاشق کیک البته نه اینکه بخوری اصلا لب نزدی جز تا انگشت به کیکچشمک اما دوس داری شمع هاشو فوت کنی و هی تولد تولد بخونی و دست بزنی عسیسممممممممم.

اون شب هم با خاطره ی شیرین و خوبش تموم شد گل مامان.

چند تا عکس خوشمل هم ازت گرفتم اما دوربین جا مونده خونه خاله جون من

هر وقت به دستم برسه سریعااااااا عکسای زیبات رو برات میذارم.

امروز هم با دوستای خوشگل و جدیدت قرار ملاقات داریم و موندیم بی دوربینناراحت

بوووووووووووووووس برای بهترین زیباترین شیطون ترین و باهوش ترین دختر روی زمینماچماچماچ


 عزیزم اینم عکسای خوشگلت که قولشو دادم......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کیان وکیارش
11 مرداد 92 16:39
سلام به ادری جون گل ومامان گلش...سالگرد ازدواجتون مبارک باشه!!به ادریناهم تبریک میگم که روز به روز بزرگ تر وبلا تر میشهشاد باشید



مرسی عزیزممممممممممممممم

پیشوک
12 مرداد 92 12:08
ای جووووووونم ادری من عاشقتممممممم

مرسیییییییییییییییییییی خاله جونممممم

شادی
14 مرداد 92 16:40
الهی بگردم چقدر لباسش نازه بهش میاد خاله قربون کیک خوردنت بشه به منم میدی من کیک دوست دارم

مرسی شادی جونمممممممم تو بیا پیش ما به روی چشم