آدریناآدرینا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

بهترین هدیه ی زندگی مامان و بابا

واکسن 18 ماهگی

1392/4/16 17:14
نویسنده : سیمین
444 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنین و عزیزم سلام

بالاخره واکسن 18 ماهگی ت رو با چند روز تاخیر زدم دیروز صبح از خواب با کلی استرس بیدار شدم و حاضرت کردم و با هم رفتیم مرکز بهداشت ولی خانومه بهداشت گفت فردا بیاین ما هم برگشتیم خونه و امروز رفتیم و واکسن خوشگل دخترمو زدم....

قبل از شما نوبت چند تا نی نی دیگه بود برای واکسن زدن هر کدومشون کلی جیغ میزدن و گریه میکردن و من هر بار ترسم بیشتر میشد و این اولین باری بود که تنهایی برای واکسن میبردمت همیشه مامان جون میومد و منم بیرون میموندم

بالاخره نوبت ما شد وارد اتاق که شدیم خیلی خوشت اومد از تختشون و منم یه کم نشوندمت رو تخت و خانوم بهداشت اومد و واکسن بزنه و از ترسم چشمامو بستم و دستاتو محکم گرفتم و منتظر گریه ت بودم اما دخترم تو انقدر ماهی و خانوم که اصلاااااا گریه نکردی فدات بشم بعد از اون هم یه دونه هم به پات زد و بازم اروم بودی الهی من قربونت بشمممممماچ

برای اینکه پا درد نگیری مجبور شدم کلی پیاده بیارمت و با هم وارد میوه فروشی شدی و دویدی سراغ موز ها و به من گفتی ماما ماما مو مو منم برات موز گرفتم و قدم زنون موزت رو خوردی نوش جونت عزیزم

 

قربونت برم که هر روز حرف زدنت داره بهتر و بهتر میشه و میشی دخمل شیرین زبون خودم

دیشب بهت میگم ادرینا بادکنکت چه رنگیه میگی آبی که رنگش ابی هم بود ولی کلا فعلا رنگ ابی رو بلدی

وزن 18 ماهگی:13500

قد 18 ماهگی:83

قربوووووووووووووووووووون قد و هیکلت عسیسممممممممممممم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان کوثری
16 تیر 92 19:05
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید